среда, 3 октября 2012 г.

Портфоліо


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту Загадковий світ мхів

Назва навчальної теми

Вологолюбні наземні рослини

Основний та другорядні навчальні предмети

Біологія, природознавство, географія


Вік учнів, клас 6 клас, 11-12 років

Стислий опис проекту

Проект складено на основі Державних стандартів освіти та з метою формування навичок 21 століття. Проект передбачає вивчення вологолюбних наземних та водяних росли шляхом поділу на робочі групи та виконанням групами дослідницької роботи.

План

Навчальні цілі

забезпечення оволодіння учнями термінологічним апаратом природничих наук, засвоєння предметних знань та усвідомлення суті основних законів і закономірностей, що дають змогу зрозуміти перебіг природних явищ і процесів;
забезпечення усвідомлення учнями фундаментальних ідей і принципів природничих наук;
набуття досвіду практичної та експериментальної діяльності, здатності застосовувати знання у процесі пізнання світу;

Опис оцінювання (Копіюємо з “Плану проекту” )

Перед початком реалізації проекту учні заповнюють ЗХД – таблиці, які дозволяють визначити попередні потреби учнів. Таблиці заповнюються протягом реалізації всього проекту, щоб допомогти учням самостійно слідкувати за тим, які теми вони опановують, що нового дізнаються, а що вимагає доопрацювання.
Крім цього використовується і мозкова атака. Учні придумують відповіді та висловлюють ідеї, пов'язані із заданою темою/запитанням і пов'язують ці ідеї з попередніми знаннями і новими можливостями.

Діяльність учнів

До початку вивчення теми учням демонструють вчительську презентацію. В ній зазначена тема проекту, основні питання, над якими учні будуть працювати впродовж проекту та загальні відомості з теми. Потім учні класу діляться на 3 групи, які отримують різні завдання з теми. Кожна група працює згідно плану, який був попередньо складений вчителем. Після завершення роботи над своїми темами, учні демонструють результати своєї роботи у вигляді учнівської презентації. Презентації обговорюються та оцінюються не лише вчителем, а й учасниками інших груп.

Відомості про автора

Скрєпіль Зоя Василівна

Біологія

ХЗОШ №26

м.Харків

918365

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу 27.09-03.10.2012

Місце проведення тренінгу ХЗОШ №26


Тренери Корсунський О.Ю.


Рефлексія модуль 10-11

Ура! Ми закінчили тренінг. Останні модулі не лише пояснили для мене, яка моя роль, як фасилітатора, але й остаточно закріпили мої знання з використання ІКТ в моїй повсякденній діяльності.

Рефлексія модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки що до того ,як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні,як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими у навчанні,враховувати навчальні потреби різних учнів ,та роль і місце диференційованого навчання,про класифікацію методів диференційованого навчання.

Рефлексія модуль 8

Цей модуль мені допоміг мені обдумати ,що означає"Оцінювання. ,зосередження на потребах учнів ",, а саме як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку учнів,навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.

Рефлексія модуль 6-7

Цей модуль допоможе мені спланувати з колегами шляхи використання Інтернету на уроках та обговорити як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів.Спланувати та створити приклад учнівської роботи:презентації,публікації вікі або блогу .Оцінювати приклад учнівської роботи за відповідними критеріями.

Рефлексія модуль 5

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те,які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процесі навчання моїх учнів,а саме,знайшла і зберегла Інтернет-ресурси,які можна використати при вивченні  обраної теми.Обговорили ,як можна використати інтерактивні Інтернет-ресурси для пояснення учням нових можливостей співпраці ,спілкування та проведення досліджень 

Рефлексія модуль 3-4

Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті,а саме дізнатися про різні види оцінювання ,зокрема про формуюче оцінювання ,методи та інструменти оцінювання ,як в умовах особистісно-орієнтованого навчання мені спланувати оцінювання учнів .